ОГОЛОШЕННЯ про проведення конкурсного добору на посаду директора комунальної установи «Ізмаїльський історико-краєзнавчий музей Придунав’я»

04.07.2019 | 11:56

Відповідно до законів України «Про культуру», «Про музеї та музейну справу» Одеська обласна державна адміністрація 4 липня 2019 року оголосила конкурс на посаду директора комунальної установи «Ізмаїльський історико-краєзнавчий музей «Придунав’я».

Документи на участь у конкурсі приймаються з 04 липня 2019 року по 02 серпня 2019 року.

Початок формування конкурсної комісії з  04  липня 2019 року.

Умови проведення конкурсу:
Обов’язковою умовою проведення конкурсного добору є його відкритість. Представники засобів масової інформації та громадськості мають право бути присутніми на засіданнях конкурсної комісії під час проведення співбесіди з кандидатами, під час якої публічно презентуються запропоновані проекти програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

До участі у конкурсі не допускаються особи, які:

  • визнані за рішенням суду недієздатними або їх дієздатність обмежена;
  • мають судимість за вчинення злочину, якщо така судимість не погашена або не знята в установленому законом порядку, або на яких протягом останнього року накладалося адміністративне стягнення за вчинення корупційного правопорушення;
  • є близькими особами або членом сім’ї керівників органу управління.

Кваліфікаційні вимоги до кандидата: громадянство України, вища освіта, стаж роботи у сфері культури не менше 3-х років, володіння державною мовою та здатність за своїми діловими і моральними якостями, освітнім і професійним рівнем виконувати відповідні посадові обов’язки.

Особи, які бажають взяти участь у конкурсі, подають:

  • - заяву про участь у конкурсі на ім’я директора Департаменту культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації із наданням письмової згоди на збір та обробку персональних даних;
  •  - автобіографію (прізвище, ім’я та по батькові, число, місяць, рік і місце народження, інформацію про громадянство, відомості про освіту, трудову діяльність, посаду (заняття), місце роботи, громадську роботу (у тому числі на виборних посадах), контактний номер телефону та адресу електронної пошти чи іншого засобу зв’язку, відомості про наявність чи відсутність судимості);
  • - копії документів про вищу освіту;
  • - копію документа, що посвідчує особу;
  • - два рекомендаційні листи довільної форми;
  • - мотиваційний лист довільної форми.

Перелік документів  є вичерпним. Особа може надати інші документи, які, на її думку, підтверджують її професійні чи моральні якості.

Зазначені документи надсилаються на поштову та електронну адреси або надаються до  Департаменту культури, національностей, релігій та охорони об’єктів культурної спадщини Одеської обласної державної адміністрації протягом  30 календарних днів з дня оголошення конкурсу за адресою: 65107,    м. Одеса,  вул. Канатна, 83, e-mail: cultura_region@odessa.gov.ua.

Контактний телефон: 728-38-34, (097)535-02-94 (Пухляр Олена Георгіївна).

13 серпня 2019 року відбудеться перше засідання конкурсної комісії.

Дату наступного засідання визначає конкурсна комісія.

На першому засіданні конкурсна комісія розглядає документи, подані кандидатами на посаду керівника закладу культури, на відповідність кваліфікаційним вимогам.

На другому засіданні конкурсна комісія проводить співбесіду з кандидатами, під час якої заслуховує публічні презентації проектів програм розвитку закладу культури на один і п’ять років.

 

Умови праці

Фінансовий звіт

Матеріально-технічна база